vineri, 13 februarie 2009

Filme românesti sponsorizate de Samsung

Futu-ti Dumnezii si Pastele si Cristosii ma-tii de porc împutit, cu ma-ta care e curva si cu tac-tu puscarie si cu tot neamul tau la balamuc ! Vedea-ti-as ochii aia beliti în sicriu si nevasta facuta posta-n cimitir, ptiu, hai sictir, umflatu' dracu !

"Am vrut sa redau exact violenta ce m-a cuprins atunci cînd o camera de filmat marca Samsung s-a stricat tocmai în timpul unei scene importante", a declarat Nae Caranfil în 1996 în timpul filmarilor la Asfalt Tango.


What the fuck, ce sa va zic ba ? (...) Io sînt capitanul Burcea, am o pula de un metru si o sa va cam fut pe toti ... Margarit, dezertor cu arma, 3 ani, te fut, Cretan, furt din magazia unitatii, ai belit pula.


"Ma refeream de fapt la cum as fi vrut ca Samsung sa fie futut cu o pula de un metru, atîtia nervi îmi facuse." a declarat Lucian Pintilie la filmarile de la Terminus paradis.



Ia opreste domne ! Ba în gîtu ma-tii, ti-a luat ma-ta masina futu-ti gîtu ma-tii !



Daca ma enervezi, te umplu de sînge !

"Din pacate aventura cu instrumentele de cacao marca Samsung s-a repetat si la alt film. M-am gîndit ca mai merita o sansa, ca poate acum o sa fie altfel. M-am înselat si am ramas tot cu un gust amar transmis de aceste înjuraturi ilare" a spus Nae Caranfil. (È pericoloso sporgersi)


2 comentarii:

  1. As vrea sa stiu mai multe despre povestea ta, cum as putea sa te contactez? Merci

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cam toate detaliile sînt aici. Daca ai întrebari le poti pune si-ti voi raspunde.

    RăspundețiȘtergere