vineri, 13 februarie 2009

Povestea unei uri minore II

Am ramas la drumul destul de lung, dar nu foarte întortocheat (doua intersectii de Piata Victoriei, pe o straduta, deh, în gaura de sarpe traiesc ei). Ajuns la HAT Samsung, astept la coada si sper, în continuare naiv, ca firma îsi va recunoaste greseala si va repara într-un fel situatia.

Dupa ce am povestit ca aparatul era nou-nout, ca nu fusese bruscat, lovit sau presat, am asteptat verdictul :

- Doua milioane pentru a fi reparat.
- Pai am dat 600 de mii pe el, nu prea are sens.
- Display-ul nu intra în garantie, noi nu garantam folosirea incorecta a aparatului.
- Eu am folosit aparatul si va pot garanta ca am avut grija de el, puteti vedea ca nu are nici o zgîrietura macar, nimic. Asta ma uimeste. Nu avea nimic, l-am lasat pe birou si a doua zi ecranul e ca acuma, încetosat.
- Pai poate a fost presat mai demult sau doar în vreun colt.
- Bun, dar nu poate fi înlocuit sau reparat, desi nu e vina mea ca s-a stricat ?
- Eu va înteleg, dar nu se poate. Puteti face doar o reclamatie, dar doar daca se aproba, aparatul poate fi reparat.
- Reparat, nu înlocuit ? Si nu pot fi despagubit ?
- Noi nu cumparam aparate pentru piese. Doar daca vreti sa-l reparati.

Nota : Eu ma gîndesc ca e greu sa strici un display fara a lasa urme. Dar eu folosesc probabil logica dreapta si nu logica ocolitoare, folosita de poporul samsugist.

Asa ca eu J700, am un display încetosat si am hotarît sa ma razbun pe poporul samsugist prin acest blog. Pe aceasta cale, doresc tuturor firmelor de cacat din România : faliment grabnic si veselul hai criza !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu