duminică, 6 decembrie 2009

Niste chestii pe care le ura George Carlin

Ma enerveaza deja tipii care fumeaza pipe. Cînd o sa fie scoasa în afara legii tîmpenia asta ? Un tip cu un cacat de pipa-n gura! E un lucru arogant sa stabilesti o bariera arzînda între tine si restul lumii. Se presupune ca fumatul pipei îti da un aer meditativ sau inteligent. Nu e un lucru inteligent sa-ti atîrne de gura un foc controlat. Eu zic "Psst, profesore ! Vrei sa sugi ceva cald ? Suna-ma ! Iti pot da eu ceva sa pui în gura !" Cred ca toti acesti fumatori de pipa ar trebui sa treaca la urmatorul nivel si sa suga o pula. Nu-i vreo problema cu suptul pulii. Barbatii sug pula si femeile la fel; nu poate sa fie ceva incredibil de rau daca toata lumea practica acest lucru. Eu zic, renunta la pipa si du-te sa sugi o pula ! Asta e sfatul meu. Rolul meu e sa ajut.
Citat extras din Fecale de creier de George Carlin. Ce pot sa zic, subscriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu